PROWADZENIE KAMPANII REKLAMOWEJ W GOOGLE ADS

Osiągaj cele marketingowe już dziś

Kampania reklamowa Google Ads (Adwords) to system, który pozwala wyświetlić różne formaty reklam w najpopularniejszej w kraju wyszukiwarce, a także na stronach w sieci Google. Dzięki temu możesz dotrzeć do potencjalnych klientów dokładnie wtedy, kiedy szukają oferty takiej jak Twoja, lub regularnie im o niej przypominać.

Główną zaletą reklam Google jest to, że zaczynają się wyświetlać zaraz po uruchomieniu reklamy. To znaczy, że odbiorcy będą mogli trafiać na Twoją stronę internetową natychmiast po rozpoczęciu kampanii. Co więcej, formaty reklam Google Ads można dopasowywać do aktualnej oferty, a także do celów, jakie chcesz osiągnąć.


Reklama w wyszukiwarce

Twoja oferta zostanie wyświetlona na szczycie wyników wyszukiwania w Google, a także np. Google Shopping (Zakupy) lub w Mapach Google.

Reklama wideo w YouTube

To pewność, że odbiorcy obejrzą Twoją reklamę wideo. Możemy ich nawet precyzyjnie wybrać, dzięki temu trafisz prosto do potencjalnych klientów.

Kampania remarketingowa

Pozwala przypomnieć o sobie odbiorcom. W ten sposób sprowadzisz z powrotem na swoją stronę www te osoby, które weszły z nią w interakcję.

Kampanie display (banerowa)

To reklamy graficzne, które wyświetlają się na rożnych stronach internetowych. Dzięki nam Twoje reklamy wyświetlą się tam, gdzie są Twoi potencjalni klienci.


Reklama w Google Ads od doświadczonej agencji

Zwiększenie sprzedaży, dotarcie do potencjalnych klientów, ruch na stronie internetowej oraz budowa świadomości i zasięgu marki.... jeśli szukasz sposobów na osiągnięcie tych celów, to szukasz kampanii Google Ads. I jesteś w dobrym miejscu. Jako doświadczona agencja interaktywna wiemy, jak konfigurować reklamy, żeby przynosiły Twojej firmie mierzalne cele.

Budżet kampanii Google Ads Twojej firmy może być taki, jaki chcesz. Opłata za jej prowadzenie zawsze będzie stała.

  • Kupon na reklamę Google wysokości 250 zł po pierwszym miesiącu kampanii
  • Możliwość dotarcia bezpośrednio do Twojej grupy docelowe
  • Płacisz tyle, ile chcesz wydać
  • Miesięczne raporty i śledzenie konwersji
  • Rozliczenia z polską firmą
  • Stały kontakt z project managerem

Reklama

Kampania Google Ads