TEKSTY, KTÓRE
INSPIRUJĄ PRACUJĄ

MARKETING TREŚCI

Sprawdź, co możemy dla ciebie napisać. Warunkiem rozpoczęcia współpracy jest podpisanie umowy i wpłata zaliczki.
Niżej podajemy koszty netto, po rozliczeniu zlecenia wystawiamy faktury VAT

Teksty na strony internetowe

  • Zatrzymaj Klienta na stronie WWW dzięki hipnotyzującym tekstom.
  • UWAGA! Robisz dla innych coś niezwykłego? Napisz do nas, przygotujemy ofertę specjalną. Podziwiamy społeczników i innowatorów, którzy chcą zmieniać świat. W końcu nie wszystko kręci się wokół pieniądza.
  • Koszt: 110 złotych za każde 1000 znaków ze spacjami.

Tekst promocyjny

  • Przedstaw w czytelny i sugestywny sposób siebie lub firmę. To najlepsza forma promocji do wykorzystania w folderach reklamowych, na ulotkach w opisach marketingowych produktów do katalogów.
  • Koszt: 190-290 złotych za tekst do 2500 znaków ze spacjami.

Informacje prasowe

  • Bądź w centrum uwagi całego kraju i zrób dobre wrażenie. Przygotujemy zapowiedź Twojego eventu, wywiad, materiały prasowe, felieton, wypowiedź ekspercką.
  • Koszt: 290 PLN za materiał do 2500 znaków ze spacjami / 390 PLN do 4000 zzs / 590 PLN do 8000 zzs

Artykuły eksperckie, poradniki

  • Pokaż, że jesteś świetny w tym, co robisz. Podziel się wiedzą z innymi w przystępny sposób. Nasze portfolio to pełen przekrój branż - od lifestylu i gastronomię, przez parenting, zdrowie i urodę, weterynarię, medycynę, mechanikę, marketing, ubezpieczenia i finanse, po fotowoltaikę i górnictwo. Mamy dobre słowo na każdy temat.
  • Koszt: 390 złotych za tekst 3000-3500 znaków ze spacjami.

„O mnie”

  • Wyjdź z cienia – pokaż się swoim Klientom z najlepszej strony. Możemy przygotować Twoją atrakcyjną wizytówkę lub przeprowadzić intrygujący wywiad.
  • Udzielimy także praktycznych wskazówek pozwalających na nawiązanie owocnej współpracy z dziennikarzami
  • Koszt: 150-290 złotych za tekst do 1500-2500 znaków ze spacjami.

Korekta tekstów, konsultacja PR

  • Chętnie rzucimy okiem na twoje teksty. Wprowadzimy poprawki lub je zasugerujemy.
  • Koszt: wycena indywidualna po przekazaniu materiałów.

Podane ceny są orientacyjne. Dokładny koszt zlecenia przedstawimy po ustaleniu szczegółów


Nigdy nie ma się drugiej okazji, by zrobić pierwsze wrażenie

Andrzej Sapkowski
Zlecając to zadanie copywriterom, będziesz mieć pewność, że będzie to praca wykonana profesjonalnie. Treści na Twojej stronie internetowej będą unikalne, sugestywne i poprawne gramatycznie.
Napisz do nas. To pierwszy krok do nawiązania współpracy. Opisz w kilku zdaniach: kim jesteś, czym się zajmujesz i czego dotyczy projekt. Przygotujemy wstępną ofertę.
Najpierw poprosimy o odpowiedzi na kilka pytań. To ważny krok, który pozwoli nam lepiej poznać ciebie, wymagania wobec projektu oraz cele biznesowe. Następnie zbierzemy materiały niezbędne do realizacji zlecenia lub przeanalizujemy te, które nam udostępnisz. Ostatnim etapem jest przygotowanie i korekta tekstów, ewentualne konsultacje z zewnętrznymi ekspertami.
Tak, tuż po uregulowaniu należności teksty stają się Twoją własnością. Możesz wykorzystać je w dowolny sposób. Jeśli zamierzasz dodać do nich w jakimkolwiek celu nazwę IThex lub nazwisko copywritera – poinformuj nas o tym. Na taką okoliczność zastrzegamy sobie prawo autoryzacji.
Jednorazowa korekta na podstawie wskazówek merytorycznych jest wliczona w cenę usługi. Kolejne prace dodatkowe nad tekstem to kwestia indywidualnych ustaleń.
To zależy od kilku czynników. Głównie od tego, czego potrzebujesz. Jednocześnie możemy współpracować z określoną liczbą klientów, nie czekaj więc z zapytaniem o wycenę. Bywa, że na rozpoczęcie współpracy trzeba będzie poczekać kilka dni. Nad każdym tekstem spędzamy bowiem tyle czasu, ile trzeba, by był idealny.
Główne kryteria podane są w cenniku. To jednak koszty orientacyjne, ostateczny koszt to składowa kilku czynników. To między innymi objętość tekstu, tematyka, czy oczekiwany termin realizacji.

O NAS

Z nami nie staniesz się następną „firmą, która świadczy kompleksowe usługi”. Są celniejsze słowa, by opisać to, czym się zajmujesz. Dobierzemy je dla ciebie i ułożymy tak, by w pełni oddawały charakter działalności. Twój charakter.

Nie owijamy w bawełnę. Tego nauczyły nas lata pracy w zawodzie. Warsztat wypracowaliśmy, realizując setki projektów i przygotowując tysiące artykułów. Webwriting, copywriting i formy prasowe - reportaże, wywiady, opinie, analizy, raporty.


  • 2434

    NAPISANYCH TEKSTÓW

  • 3854

    WYPITYCH KAW :)