W erze cyfrowej transformacji, sztuczna inteligencja (AI) odgrywa kluczową rolę w rozwoju i optymalizacji stron internetowych. Jako ekspert w dziedzinie web developmentu, chciałbym podzielić się wiedzą na temat innowacyjnych sposobów, w jakie AI rewolucjonizuje proces budowy stron, czyniąc go bardziej efektywnym, innowacyjnym i dopasowanym do potrzeb użytkowników.
329,3 miliona. Mniej więcej tyle witryn w globalnej sieci adresów WWW zarejestrowanych było na koniec 2016 roku. Tylko w jeden rok liczba ta wzrosła o 21 milionów. Liczba ta stale rośnie, a dla właścicieli stron internetowych powinno to oznaczać jedno. W sieci nie ma miejsca na pomyłki. Dlatego warto wiedzieć, na co zwrócić uwagę przy odbieraniu swojej nowej strony internetowej. Oto 15 błędów często spotykanych w witrynach WWW.
Podstawowe pytanie, na które odpowiedź bywa decydującym czynnikiem przy wyborze wykonawcy strony internetowej. Jaka cena? Niestety, ale uniwersalna wycena nie istnieje. Koszt budowy witryny WWW może wahać się od 600 złotych do nawet kilkudziesięciu tysięcy zł.
Pustka. Totalny brak pomysłu, zmęczenie materiałem lub chwilowe zaćmienie. Każdy, kto zajmuje się przygotowywaniem tekstów na potrzeby marketingu treści, prędzej czy później znajdzie się w… potrzebie. Jak zatem szukać chwytliwych tematów, kiedy brakuje pomysłów? Mamy na to radę.
Szczerość to kwestia mocno dyskusyjna w światowej blogosferze. Nie raz, ani nie dwa zarzucano recenzentom publikowanie bezkrytycznych opinii za fanty od sponsorów. Dyskusje trwały, komentarze nie milkły, a jednoznacznych odpowiedzi na te zarzuty niejednokrotnie w ogóle nie było. Nie umknęło to uwadze specjalistom Google, którzy już zwrócili uwagę blogerom. O co chodzi?
Zawartość strony internetowej, linki i RankBrain – to oficjalnie trzy najważniejsze czynniki wpływające na pozycję strony internetowej w wyszukiwarce. Google potwierdziło tę informację w ostatnich dniach. To pierwszy raz w historii, kiedy przedstawiciele giganta z Mountain View tak bardzo odsłonili karty.
Przypomnij sobie ostatnie zakupy w sklepie. Teraz wyobraź sobie, że sięgasz po towar z półki, a pudełko jest wewnątrz… puste. Widzisz świetny sweter i okazuje się, że nie ma Twojego rozmiaru. A co w przypadku, jeśli towar jest dwa razy droższy od tego, co oferuje sklep obok? Wychodzisz, prawda? Właśnie. I takie same zasady obowiązują także w sklepach internetowych. Sprawdź, o czym warto pamiętać zakładając e-biznes.
Kiedy oglądane strony www nagle zaczynają dopasowywać się do upodobań internautów, to stoją za tym pliki cookies (ang. ciasteczka). To niesie wiele korzyści dla właścicieli sklepów i stron internetowych. Wymaga jednak zgody internautów, o czym stanowią obowiązujące przepisy prawa telekomunikacyjnego.
Strony internetowe, które nie mają wersji na urządzenia przenośne, będą wyświetlane niżej w mobilnych wynikach wyszukiwania. I to już niebawem. To więc ostatni dzwonek na to, by dostosować witrynę WWW do aktualnych wymogów Google.
Praktyczne informacje i narzędzia niezbędne do budowy i zarządzania stroną internetową
2013-2024 © IThex Copyright O nas | Jak pracujemy | Realizacje i referencje | Konfigurator WWW